ROWENTA X-PLORER SERIE 45 RR8277WH

X-PLORER SERIE 45 RR8277WH
Iskusite čistu udobnost automatskog čišćenja kuće

Rowenta X-plorer Serie 45 Robot usisivač prikladno je rješenje za čišćenje kuće opremljeno pouzdanom tehnologijom za iskustvo bez napora. Otkrijte visokotehnološki automatski usisavač za lako čišćenje svuda gdje vam je potreban: napredni senzori za izbjegavanje neravnina i nezgoda, aktivna motorizirana četka za visokoefikasno čišćenje i Aqua Force sistem za brisanje poda tokom usisavanja! Uz to, izuzetno je intuitivan i jednostavan za upotrebu zahvaljujući aplikaciji za pametni telefon.

Referenca : RR8277WH

Rowenta X-plorer Serie 45 Robot usisivač

Objedinjujući pouzdanu tehnologiju sa visokoefikasnim performansama čišćenja, Rowenta X-plorer Serie 45 Robot usisivač prikladno je rješenje za čišćenje koje s potpunom lakoćom pokriva čitav vaš dom.

Ovaj automatski usisivač kombinira napredne senzore kako bi se izbjegle neravnine i nezgode, sa 4-u-1 akcijom čišćenja: dvije bočne četke za uglove i teško dostupna područja, Turbo četka za dubinsko čišćenje kose i dlačica, pouzdan motor za efikasno usisavanje i Aqua Power System za čišćenje površina.

Osim toga, opremljen je s tri načina navigacije - Auto, Auto Express i Wall-Follow - za pokrivanje čak i složenih područja, praćenje prašine duž zidova i podnih ploča i još mnogo toga. Litijum-jonska baterija visokih performansi nudi impresivno vrijeme rada do 150 minuta.

I na kraju, ovaj robot usisivač izuzetno je intuitivan i jednostavan za upotrebu: kada se jednom povežete s aplikacijom, jednostavno zakažite i prilagodite svoje čišćenje s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme. Kompatibilan je čak i sa glasovno aktiviranim pomoćnicima!

Karakteristike - Poređenje

Učinkovitost čišćenja
Tehnologija Rotirajuća centralna četka  
Vrsta četke Elektro četka  
Bočna četka 2  
Načini čišćenja 3 (Auto, Auto Express, Wall-Follow)  
Nivo snage 1  
Efikasnost usisavanja Dobra (< 2000 Pa )  
Brisanje podova Standardno  
Navigacija
Upravljanje preprekama Standard (Obstacle detection >10 cm)  
Usisavanje stepenica Da: 3 senzora  
Vrsta navigacije Good (Random)  
Mogućnost prolaska ispod niskog namještaja Standarno  
Konekcija
Zakazivanje čišćenja    
WIFI povezivost: (App Rowenta roboti I glasovni asistent)    
Raspored
Izbor prostorija za čišćenje Ne (nije dostupno)  
AUTONOMIJA
Vrsta baterije Litijumski joni  
Vrijeme punjenja 6 hours  
Autonomija 150 min  
Autonomija
Vrijeme rada (min. položaj) 150 min  
Vrsta punjenja Baza  
Samopunjenje    
Oprema
Sistem kontrole Da: aplikacija  
Kapacitet spremnika za prašinu 0.44L  L
Filtracija Standard Filter  
Ergonomičnost
Nivo buke 70  dB(A)

Uputstva i priručnici

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Ako vaša mreža nije vidljiva na spisku dostupnih mreža, približite uređaj prijemniku za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte spisak kompatibilnosti.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite je li vaš pametni telefon povezan s kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internetsku vezu.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na WiFi mrežu.

1. Provjerite lozinku za WiFi mrežu i pažljivo je ponovo upišite.
2. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i internetskog modema dok se ne završi postupak povezivanja.
3. Uređaj se ne može povezati na javne mreže kao što su mreže dostupne u hotelima.
4. Android telefon: Skočni prozor se može pojaviti prilikom povezivanja na uređaj. Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od vašeg telefona, slijedi nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Ako vam se nakon nekoliko neuspješnih pokušaja opet prikaže greška:
Pritisnite dugme za pokretanje na 5 sekundi te provjerite da li lampica treperi narandžasto.
Ako ne treperi, isključite i ponovo uključite uređaj prije nego što pokušate ponovo.


Ako se greška nastavi, razlog može biti neispravna upotreba telefona:

Android telefon:
Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od telefona, različiti skočni prozori se mogu pojavljivati tokom povezivanja:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor u kojem će se tražiti da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Prihvatite klikom na „Join” (Pridruži se).
Ako ne uspijete provesti ovaj korak nekoliko puta, ponovo pokrenite telefon i pokušajte ponovo.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na oblak.

• Prilikom povezivanja na oblak, da uspješno uparite uređaj potrebna je internetska veza. Da biste to učinili, aktivirajte prijenos mobilnih podataka ili se automatski povežite na kućnu mrežu.
• Vodite računa da su datum i vrijeme na telefonu tačni. Svako odstupanje će spriječiti povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja resetujte uređaj pomoću sljedećih koraka:
• Odvojite robot od njegove baze.
• Isključite ga tako što ćete držati dugme za pokretanje pritisnuto na 3 sekunde.
• Nakon što isključite robota, držite dugme za pokretanje pritisnuto na 20 sekundi. Robot će se oglasiti dvaput zvučnim signalom što ukazuje da je uspješno resetovan.
• Zatim isključite robota pritiskom na dugme za pokretanje na 3 sekunde.
Neki Xiaomi mogu imati problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno veliki broj skočnih prozora.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).

U tom slučaju probajte sljedeće:
Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Aplikacija više nije kompatibilna s Android 4.4.4 ili starijim verzijama zbog pojačanih mjera zaštite podataka.

Ako je moguće, preporučujemo vam da ažurirate svoj uređaj na noviju Android verziju ili da upotrijebite drugi kompatibilan uređaj.

Ažuriranja ne samo da će vam omogućiti da uz nove funkcije i kompatibilnost s najnovijom tehnologijom uživate u poboljšanom iskustvu već će vas i zaštititi od mogućih sigurnosnih propusta koji su popravljeni u najnovijim verzijama.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
To uopće nije obavezno, nego je samo opcija za korisnike.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti,vruće materije (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement,pepeo,itd),velike oštre dijelove (staklo), štetne proizvode (razrjeđivače, abrazivna sredstva,itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje,itd), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Bazu za punjenje stavite pored zida, na ravnu površinu gdje je robot jednostavno može naći.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno biti uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ukoliko baza nije aktivirana).
Da, robot usisivač je opremljen senzorima za pad koji mogu prepoznati stepenice i prazan prostor.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
Prije pokretanja robot usisivača provjerite da li u prostoriji ima prepreka, kablova za napajanje, odjeće ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu prouzrokovati kvar aparata ili druge nesreće.
Da, robot se može puniti na stanici za punjenje čak i kada je glavni prekidač robota isključen.
Za pauziranje sesije čišćenja pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Da pošaljete robota nazad do priključne stanice dva puta pritisnite tipku na robotu.
Kada lampica tipke za UKLJUČIVANJE/ISKLJUČIVANJE prestane da treperi, baterija je potpuno napunjena.
Uvijek držite robota usisivača na priključnoj stanici dok ga ne koristite.
Ako robota ne planirate koristiti duže vrijeme, možete ga odložiti van priključne stanice na hladnom i suhom mjestu. Provjerite da li je robot isključen i da li je baterija potpuno napunjena. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Ne preporučujemo korištenje brisača navlaženog vodom na osjetljivim podovima kao što su parket ili tepisi i prostirke.
Ne, rezervoar za vodu i navlaženi brisač se moraju postaviti neposredno prije čišćenja i ukloniti odmah nakon njega.
Odmah isključite robot usisivač.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost ne dodirujte nastavke. Isključite bazu za punjenje i zamjenite je u ovlaštenom servisu.
Poslije svake upotrebe ispraznite spremnik za prašinu. Dihtunge spremnika za prašinu obrišite suhom krpom.
Preporučuje se čišćenje središnje četke najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se čišćenje filtera najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Potrebno je redovno čistiti lijeve, desne i prednje točkiće da biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom sedmično.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Nemojte koristiti deterdžente za čišćenje robota usisivača.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se zamjena filtera za sitnu prašinu i pjenastog filtera svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novim svakih 6 mjeseci.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost, zamjenite punjač u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
Provjerite sljedeće:
• Stanica za punjenje ne smije biti postavljena na tepih.
• Stanica za punjenje ne smije biti izložena suncu niti se držati blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred stanice za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno povezan sa stanicom za punjenje.
• Kabal punjača je povezan na napajanje električnom strujom.
• Nema prepreka u blizini stanice za punjenje.
• Terminali stanice za punjenje se ne nalaze u blizini predmeta.
• Stanica za punjenje je aktivirana (LED lampica je zelena).

Ako robot još uvijek ne može naći stanicu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, obratite se ovlaštenom servisu za popravku usisivača.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.

Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
To je normalna pojava. Usisivač bez ikakve opasnosti može ostati spojen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
Provjerite sljedeće:
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Provjerite sljedeće:
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Provjerite da nešto ne ometa rad četke. Očistite četku od zapletene kose i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Treperenje i zvučni signal upućuju na grešku.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Sigurnosni mehanizam četke se aktivira kada robot prepozna problem.

Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.

Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot se može suočiti s problemima koji su predstavljeni kodovima za prijavljene greške.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Filter može biti pogrešno postavljen. Pokušajte pravilno postaviti filter u prostor na njegovom držaču.
Slijedite uputstva za pokretanje aparata iz korisničkog priručnika. Provjerite da li vaša električna utičnica radi tako što ćete priključiti drugi aparat. Ako i dalje ne radi, nemojte pokušavati samostalno rastaviti ili popraviti aparat i obratite se službi za korisnike.
Prvo provjerite da li je robot povezan na vašu Wi-Fi mrežu tako što ćete ga izvaditi iz stanice i tri puta pritisnuti glavnu tipku. Robot bi onda trebao da treperi zeleno ili crveno.

Ako robot treperi crveno, znači da više nije povezan s vašim prijemnikom interneta. Provjerite internetsku vezu svog prijemnika. Ako je veza uspostavljena, ponovo pokrenite robota pritiskom na dugme u trajanju od 3 sekunde da ga isključite, a zatim pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde da ga uključite. Zatim sačekajte dvije minute da se proizvod poveže.
Ako se nakon dvije minute robot ne poveže, možete ponoviti postupak konfiguracije tako što ćete:
• resetovati robota: isključite robota pritiskom na glavno dugme u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavno dugme dok ne čujete dvostruki zvučni signal.
• obrisati proizvod iz aplikacije da napravite drugo uparivanje: idite u postavke i pritisnite "Delete product" (Obriši proizvod) u detaljima robota.

Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Prvo isključite robota pritiskom na njegovu glavnu tipku u trajanju od tri sekunde dok je robot uključen.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na glavno dugme u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješno izveden, začut će se dvostruki zvučni signal.
To je normalna pojava, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Odvojite robot od priključne stanice i pritisnite dugme za pokretanje na 3 sekunde da ga isključite. Zatim ponovo uključite robota pritiskom na dugme za pokretanje na 3 sekunde.
Ne, aparat je dizajniran samo za unutrašnju upotrebu.
Da, senzorima robota usisivača nije potrebno svjetlo za obavljanje čišćenja.
Robot usisivač je efikasan na tvrdim podnim površinama, uključujući pločice, parket, laminat, vinil i tepihe debljine manje od 1,5 cm.
Da, preporučuje se korištenje robotskog usisivača za održavanje čistoće, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne radi jednako efikasno kao usisivači koji nisu robotski.
Da, možete zakazati pojedinačno čišćenje ili podesiti dnevnu funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih pristupačnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kada se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do stanice za punjenje kada se baterija isprazni tokom čišćenja.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije krenuo sa svoje priključne stanice: Budući da se robot vraća na polaznu tačku, vratit će se tamo gdje je započeo usisavanje u Spot načinu rada.
Vaš aparat sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo idite na odjeljak "Nastavci" internetske stranice da biste jednostavno našli sve što vam je potrebno za proizvod.
Za detaljnije informacije pogledajte dio Garancija na ovoj internetskoj stranici.
Za punjenje prazne baterije potrebno je 6 sati.
Robot može raditi do 150 minuta prije nego što se baterija isprazni.
Svog robota možete dijeliti tako da svaka osoba preuzme Rowenta aplikaciju za robota i slijedi upute za povezivanje.
Kako bi pametni telefon prepoznao vaš Wi-Fi, aplikaciji je potrebno odobrenje za lokaciju kako to traži Google.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.
Ako želite prodati robota, bilo bi dobro da izbrišete svoje podatke:
• Pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na "Delete the product" (Izbriši proizvod).