ROWENTA X-Plorer Serie 40 - Animal + Connect

X-Plorer Serie 40 - Animal + Connect
Win the battle against pet mess

With the Rowenta X-Plorer Serie 40 robot vacuum cleaner, clean your home and tackle pet hair without lifting a finger! Its Aqua Force system mops your floor while vacuuming, a true 2-in-1 action that ensures visibly perfect results! Its high-efficiency Animal Turbo Brush vacuums pet hair and large dust with ease, and offers streamlined maintenance. Its magnetic strip allows you to delimit specific zones and to prevent your robot from going into unwanted areas. At the same time, its navigation system, Smart Exploration 2.0, covers your whole home with outstanding accuracy. Plus, it's highly intuitive and easy to use: simply connect to the app and command your robot from anywhere, at any time. It's even compatible with voice-activated assistants, for true chore delegation!

Referenca : RR7267WH

Karakteristike - Poređenje

Učinkovitost čišćenja
Tehnologija Rotirajuća centralna četka  
Vrsta četke Gumena četka  
Bočna četka 2  
Motorizacija Univerzalni motor  
Nivo snage 1  
Vacuum efficiency 2-3  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Navigacija
Upravljanje preprekama Prednji senzori  
Usisavanje stepenica Da: 3 senzora  
Virtuelni zidovi Yes: 1 magnetic strap  
Type of navigation Standard (random)  
Konekcija
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
Vrsta baterije Litijumski joni  
Unit Battery weight 184  g
Animal care    
Autonomija
Vrsta punjenja Punjiva baza  
Samopunjenje    
Oprema
Sistem kontrole Da: aplikacija  
Kapacitet spremnika za prašinu 0,25  L
Talking robot Ne  
Ergonomičnost
Nivo buke 65  dB(A)
Dizajn
Vrsta utikača EUR  

Uputstva i priručnici

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Naši su proizvodi kompatibilni sa svim operaterima i većinom prijemnika na tržištu.
Možete povezati proizvod na bilo koju vrstu Wi-Fi mreže - WEP, WPA i WPA2 frekvencijskog pojasa 2,4 GHz.

Upozorenje:
Proizvod se ne može povezati na Wi-Fi frekvencije 5 GHz.
Wi-Fi mreža čija lozinka sadrži posebne znakove neće funkcionirati isto kao otvorena Wi-Fi mreža (koja ne zahtijeva lozinku).
U opciji "Settings" (Postavke) na desnoj strani početnog ekrana morate odabrati opciju "WiFi settings" (Postavke za Wi-Fi) i "activate WiFi" (Aktiviraj Wi-Fi).
Zatim odaberite svoju Wi-Fi mrežu i unesite lozinku.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite je li vaš pametni telefon povezan s kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internetsku vezu.
Ovdje je spisak najčešćih problema i rješenja poredanih po učestalosti.

  1. Uparivanje je uspjelo, ali uređaj nije povezan: ako vidite u aplikaciji da uređaj nije povezan, zatvorite i ponovo otvorite aplikaciju.

    Ako nakon toga još uvijek ne vidite uređaj,
    - za proizvode Explorer Serie 40: odmaknite robota od priključne stanice i pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde. Ako želite napraviti drugo povezivanje s drugim telefonom, morate pritisnuti dugme nekoliko puta dok ne zatreperi narandžasto.
    - za proizvode Explorer Serie 60: ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi pored spremnika za prašinu.
    - za proizvode Explorer Serie 80: ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi ispod robota.

  2. Wi-Fi veza: provjerite lozinku za Wi-Fi mrežu i pažljivo je ukucajte.

  3. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i modema dok se ne završi postupak uparivanja.

  4. Pristupna tačka za Android: pobrinite se, kad se pojavi potvrdna poruka, da telefon ostane povezan s uređajem. Ova poruka može se pojaviti dvaput tokom postupka uparivanja.

  5. Pristupna tačka za iOS: nakon nekoliko pokušaja ponovo pokrenite svoj pametni telefon.

  6. Pristupna tačka za iOS: tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se iskočni prozor u kojem će vam biti ponuđeno da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Pritisnite "Join" (Pridruži se).

  7. Pristupna tačka: kada aktivirate pristupnu tačku,
    - za proizvode Explorer Serie 40: da li LED lampica svijetli narandžasto i dvaput se čuje zvučni signal?
    - za proizvode Explorer Serie 60: da li lampica za Wi-Fi treperi uz zvučni signal?
    - za proizvode Explorer Serie 80: da li lampica za Wi-Fi treperi?

    Ako ne treperi, pokušajte ponovo.

  8. Pristupna tačka za Android: nakon nekoliko pokušaja uklonite mrežu "SEB_AccessPoint" u postavkama svog pametnog telefona ako je vidite.

  9. Pristupna tačka za Android: neki pametni telefoni u postavkama za Wi-Fi imaju opciju za izbjegavanje povezivanja na Wi-Fi mrežu koja nema internetsku vezu.

    Kod uparivanja, deaktivirajte ovu mogućnost kako bi pametni telefon dozvolio povezivanje s uređajem. Ova opcija postoji na pametnim telefonima Xiaomi kod modela poput Pocophone F1 i Redmi note 8.

  10. Internetska veza: vodite računa o tome da uređaj koji planirate upariti ne treba proxy.

  11. Android: morate dozvoliti određivanje geolokacije.

  12. Internetska veza: provjerite jeste li za povezivanje uređaja u postavkama Wi-Fi mreže odabrali mrežu frekvencije 2,4 GHz, a ne 5 GHz.

  13. Povezivanje na oblak: provjerite da li je automatsko ponovno povezivanje s kućnom Wi-Fi mrežom ispravno.

  14. Povezivanje na oblak: aktivirajte mobilne podatke na svom pametnom telefonu.

  15. Nakon nekoliko pokušaja: ponovo pokrenite Wi-Fi modem.

  16. Nakon nekoliko pokušaja: iskopčajte proizvod iz utičnice, sačekajte 20 sekundi, a zatim ga ponovo ukopčajte.
    Ako problem i dalje postoji, resetujte uređaj (vraćanje na fabričke postavke).
Neki Xiaomi mogu imati problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno veliki broj skočnih prozora.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).

U tom slučaju probajte sljedeće:
Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti,vruće materije (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement,pepeo,itd),velike oštre dijelove (staklo), štetne proizvode (razrjeđivače, abrazivna sredstva,itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje,itd), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Bazu za punjenje stavite pored zida, na ravnu površinu gdje je robot jednostavno može naći.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno biti uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ukoliko baza nije aktivirana).
Da, robot usisivač je opremljen senzorima za pad koji mogu prepoznati stepenice i prazan prostor.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
Prije pokretanja robot usisivača provjerite da li u prostoriji ima prepreka, kablova za napajanje, odjeće ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu prouzrokovati kvar aparata ili druge nesreće.
Da, robot se može puniti na stanici za punjenje čak i kada je glavni prekidač robota isključen.
Robot usisivač serije 40 ima 3 načina kretanja:
• "Auto" (Automatski)
• "Auto-Express" (Auto-ekspresni) (sesija čišćenja u trajanju od 30 minuta nakon koje se robot vraća do priključne stanice)
• "Wall follow" (Prati zid) (način koji omogućava temeljito čišćenje dužinom zidova i u ćoškovima)
Za pauziranje sesije čišćenja pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Da pošaljete robota nazad do priključne stanice dva puta pritisnite tipku na robotu.
Kada lampica tipke za UKLJUČIVANJE/ISKLJUČIVANJE prestane da treperi, baterija je potpuno napunjena.
Uvijek držite robota usisivača na priključnoj stanici dok ga ne koristite.
Ako robota ne planirate koristiti duže vrijeme, možete ga odložiti van priključne stanice na hladnom i suhom mjestu. Provjerite da li je robot isključen i da li je baterija potpuno napunjena. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Izmjerite udaljenost do tačke na kojoj želite postaviti prepreku i odrežite potrebnu dužinu trake. Ako trebate postaviti predmet, možete odrezati nekoliko komada trake. Stavite traku na pod.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost ne dodirujte nastavke. Isključite bazu za punjenje i zamjenite je u ovlaštenom servisu.
Poslije svake upotrebe ispraznite spremnik za prašinu. Dihtunge spremnika za prašinu obrišite suhom krpom.
Preporučuje se čišćenje središnje četke najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se čišćenje filtera najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Potrebno je redovno čistiti lijeve, desne i prednje točkiće da biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom sedmično.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Nemojte koristiti deterdžente za čišćenje robota usisivača.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se zamjena filtera za sitnu prašinu i pjenastog filtera svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novim svakih 6 mjeseci.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost, zamjenite punjač u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.

Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
To je normalna pojava. Usisivač bez ikakve opasnosti može ostati spojen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
Provjerite sljedeće:
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Provjerite sljedeće:
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Provjerite da nešto ne ometa rad četke. Očistite četku od zapletene kose i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Treperenje i zvučni signal upućuju na grešku.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Sigurnosni mehanizam četke se aktivira kada robot prepozna problem.

Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.

Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot se može suočiti s problemima koji su predstavljeni kodovima za prijavljene greške.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Filter može biti pogrešno postavljen. Pokušajte pravilno postaviti filter u prostor na njegovom držaču.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje aparata navedene u uputstvu za upotrebu, provjerite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašteni servis.
Provjerite je li ispunjeno sljedeće:
• Baza za punjenje ne smije biti na tepihu.
• Baza za punjenje ne smije biti izložena suncu niti biti blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred baze za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku. Ako nije, pomaknite bazu za punjenje ili predmete koji smetaju.
• Da li je okrugli utikač pravilno povezan sa bazom za punjenje? Ako nije, priključite okrugli utikač punjača u stanicu za punjenje.
• Da li je kabal punjača povezan na napajanje električnom strujom? Ako nije, povežite punjač na napajanje električnom strujom.
• Da li se baza za punjenje nalazi u blizini nekog predmeta? Ako jeste, udaljite predmete od baze za punjenje.
• Da li se terminali baze za punjenje nalaze u blizini nekog predmeta? Ako jesu, udaljite sve predmete od terminala baze za punjenje.
• Da li je baza za punjenje deaktivirana (crvena led lampica za napajanje „power“)? Ako jeste, aktivirajte bazu za punjenje tako što ćete je povezati na napajanje električnom strujom.
• Ako postoji virtuelna barijera, da li je udaljena od baze za punjenje (više od 3 m)? Ako je virtuelna barijera instalirana u blizini baze, signal virtuelne barijere blokira bazu za punjenje i robot se neće moći vratiti na to mjesto.

Ako robot još uvijek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, provjeru mora izvršiti ovlašteni servis za popravku usisivača.
Prvo provjerite da li je robot povezan na vašu Wi-Fi mrežu tako što ćete ga izvaditi iz stanice i tri puta pritisnuti glavnu tipku. Robot bi onda trebao da treperi zeleno ili crveno.

Ako robot treperi crveno, znači da više nije povezan s vašim prijemnikom interneta. Provjerite internetsku vezu svog prijemnika. Ako je veza uspostavljena, ponovo pokrenite robota pritiskom na dugme u trajanju od 3 sekunde da ga isključite, a zatim pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde da ga uključite. Zatim sačekajte dvije minute da se proizvod poveže.
Ako se nakon dvije minute robot ne poveže, možete ponoviti postupak konfiguracije tako što ćete:
• resetovati robota: isključite robota pritiskom na glavno dugme u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavno dugme dok ne čujete dvostruki zvučni signal.
• obrisati proizvod iz aplikacije da napravite drugo uparivanje: idite u postavke i pritisnite "Delete product" (Obriši proizvod) u detaljima robota.

Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Prvo isključite robota pritiskom na njegovu glavnu tipku u trajanju od tri sekunde dok je robot uključen.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na glavno dugme u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješno izveden, začut će se dvostruki zvučni signal.
To je normalna pojava, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Ne, aparat je dizajniran samo za unutrašnju upotrebu.
Da, senzorima robota usisivača nije potrebno svjetlo za obavljanje čišćenja.
Robot usisivač je efikasan na tvrdim podnim površinama, uključujući pločice, parket, laminat, vinil i tepihe debljine manje od 1,5 cm.
Da, preporučuje se korištenje robotskog usisivača za održavanje čistoće, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne radi jednako efikasno kao usisivači koji nisu robotski.
Da, možete zakazati pojedinačno čišćenje ili podesiti dnevnu funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih pristupačnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kada se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do stanice za punjenje kada se baterija isprazni tokom čišćenja.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije krenuo sa svoje priključne stanice: Budući da se robot vraća na polaznu tačku, vratit će se tamo gdje je započeo usisavanje u Spot načinu rada.
Vaš aparat sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo idite na odjeljak "Nastavci" internetske stranice da biste jednostavno našli sve što vam je potrebno za proizvod.
Za detaljnije informacije pogledajte dio Garancija na ovoj internetskoj stranici.
Virtualnu barijeru koristite kada želite da ograničite robot usisivaču zonu čišćenja.
Za punjenje prazne baterije potrebno je 6 sati.
Robot može raditi do 150 minuta prije nego što se baterija isprazni.
Svog robota možete dijeliti tako da svaka osoba preuzme Rowenta aplikaciju za robota i slijedi upute za povezivanje.
Kako bi pametni telefon prepoznao vaš Wi-Fi, aplikaciji je potrebno odobrenje za lokaciju kako to traži Google.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.