Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja AIR FORCE

Referenca : RH855201

Uputstva i priručnici

Često postavljana pitanja

Postoji mogućnost da se vaš aparat pregrijava.
Isključite aparat i ostavite ga se hladi najmanje 1 sat.
Ukoliko se problem ponovo javi, obratite se službi za korisnike.
Punjač nije pravilno spojen na aparat ili je neispravan.
Provjerite je li punjač pravilno spojen ili kontaktirajte ovlašteni servisni centar kako biste ga zamijenili.
To je sasvim normalno. Usisivač bez ikakve opasnosti može ostati trajno spojen s punjačem.
Aktivirana je zaštita od pregrijavanja.
Isključite usisivač. Provjerite da li nešto ometa rotaciju četke. Ako postoji izvor smetnje, odstranite ga i očistite četku, a zatim uključite usisivač.
• Cijev ili crijevo su djelimično blokirani: očistite ih.
• Sakupljač prašine je pun: ispraznite ga i očistite.
• Sakupljač prašine nije ispravno postavljen. Pokušajte ga ponovo pažljivo postaviti.
• Usisna glava je prljava: izvadite četku i očistite je.
• Pjenasti filter za zaštitu motora je pun: očistite ga.
• Nešto ometa rad rotirajuće četke ili crijeva: prestanite usisavati i očistite dijelove.
• Četka je istrošena: obratite se ovlaštenom servisnom centru za zamjenu četke.
• Remen je istrošen: obratite se ovlaštenom servisnom centru za zamjenu remena.
Ne koristite adekvatan punjač ili je punjač neispravan.
Obratite se ovlaštenom servisnom centru za zamjenu punjača.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje aparata navedene u uputstvu za upotrebu, provjerite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašteni servis.
Provjerite filter i, ako je u lošem stanju, promijenite ga.
Ispraznite spremnik prašine.
Provjerite stanje četke i po potrebi je sanirajte ili zamijenite.
Provjerite da li je baterija potpuno napunjena nakon cijelog ciklusa punjenja.
Ako je baterija neispravna, zamijenite je.
Vaš aparat sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo idite na odjeljak "Nastavci" internetske stranice da biste jednostavno našli sve što vam je potrebno za proizvod.
Za detaljnije informacije pogledajte dio Garancija na ovoj internetskoj stranici.